isegran-4-kopi.jpg

Lokaler

Ditt arrangement på Isegran

DJI_0123.JPG

Med sine idylliske omgivelser er Isegran det perfekte stedet for arrangementer av alle slag. Vi kan tilby overnatting, servering, møterom, aktiviteter og hjelper med å tilrettelegge for ditt neste arrangement.

Bryllup · Konfirmasjon · Bursdag · Jubileum

Sommerfest · Kick-off · Firmafest · Seminar

Vi har forskjellige lokaler på øya som passer fra 15 til 200 gjester. Vi har hatt hundrevis av brylluper, firmafester og bursdagsfeiringer. Våre kokker stiller med kvalitetsmat og menyer som er skreddersydde ditt arrangement.

 

Våre lokaler

Båthuset

For større arrangementer sommerhalvåret har vårt båthus plass til opptil 200 personer. Her er det egen bar og mulighet til å sette opp scene.

Kabelmagasinet

Den flotte peisestua i kabelmagasinet er perfekt for litt mindre selskaper (opptil 40 personer) som konfirmasjoner og bursdager. 

 

Widdingstua

Det røde huset på enden av Isegran kan leies til både overnatting og selskaper. Passer utmerket for grupper mellom 10 og 15 personer.

MAGASINET KAFé

Vår kafé med kjøkken, bar og uteservering. Innendør tar lokalet inntil 40 gjester, mens det er plass til 80 gjester på uteserveringen.

 

Annekset

I andre etasje på Annekset har vi et flott møterom med plass til 25 personer. Lokalet er nyoppusset, utstyrt med projektor og lerret.

Amfiet

Amfiet kan benyttes til alt fra konserter til større firma-arrangementer. Det disponeres av Fredrikstad Kommune, men vi kan være behjelpelige med en avtale.

 

Praktisk informasjon

Ta kontakt med oss så raskt som mulig for å se om datoen du ønsker er ledig. Leiebetingelsene knyttes opp til tilsendt tilbud. Antall gjester, tidspunkt, valg av meny og drikke kan justeres underveis. All servering av mat og drikkevarer må gå gjennom Magasinet, med unntak av Kabelmagasinet i lavsesong. Ved avtale om leie innbetales det et depositum for leien av lokalene.​

For selskaper på over 120 personer kan kostnad til dørvakt påløpe. For enkelte arrangementer må vakt også påberegnes for et mindre antall gjester.

Det er mulig å leie ekstra utstyr til arrangementet ditt, f.eks scene, PA-anlegg, mikrofon, projektor og liknende. Ta en prat med vår event-manager om dette.